- Exteriér
- Interiér
-
Technológie
- Head-up displej
- Digitálny displej vodiča
- Elektricky ovládané dvere batožinového priestoru
- Infotainment Honda Connect
- Parkovacie senzory a parkovací asistent Honda Parking Pilot
- Zvuk, ktorý vás pohltí
- Bezdrôtová nabíjačka telefónu
- Bezkľúčový vstup a štartovanie
- Kamera s 360° pohľadom
- Aplikácia My Honda+ (len verzia plug-in hybrid)
- Bezpečnosť
- Výkon
- Nabíjanie
- Príslušenstvo
Zobrazené vozidlo je Honda CR-V 2.0 i-MMD Full Hybrid Advance vo farbe Canyon River Blue Metallic – hodnoty spotreby paliva a emisií: (WLTP*) Dojazd 4,8 – 8,1 (l/100 km), CO2 110 – 183 (g/km).
Zobrazené vozidlo je Honda CR-V 2.0 i-MMD Plug-in Hybrid Advance Tech vo farbe Diamond Dust Pearl – hodnoty spotreby paliva a emisií: (WLTP**) vážená kombinovaná 0,8 (l/100 km), vážené emisie CO2 18,0 (g/km). Kombinovaná vážená spotreba elektrickej energie: 15,5 kWh/100 km. Údaje pochádzajú z výsledkov laboratórnych testov regulovaných EÚ. Uvádzajú sa iba na účely porovnania a nemusia zodpovedať hodnotám skutočnej jazdy.15,5 kWh/100 km. Údaje pochádzajú z výsledkov laboratórnych testov regulovaných EÚ. Uvádzajú sa iba na účely porovnania a nemusia zodpovedať hodnotám skutočnej jazdy.15,5 kWh/100 km. Údaje pochádzajú z výsledkov laboratórnych testov regulovaných EÚ. Uvádzajú sa iba na účely porovnania a nemusia zodpovedať hodnotám skutočnej jazdy.
+Na porovnanie sú uvedené orientačné časy nabíjania. Palubná nabíjačka CR-V PHEV je jednofázová a má maximálnu nabíjaciu kapacitu 6,8 kW. Nabitie z 0 na 100 % možno dosiahnuť približne za 2,5 hodiny pri použití min. 6,8 kW (32 A) nabíjačky na striedavý prúd a za 7,7 hodiny pri použití domáceho nabíjania s výkonom 2,3 kW (10 A), a to za optimálnych podmienok, napríklad pri teplote okolo 25 °C. Skutočná dĺžka nabíjania sa môže líšiť v závislosti od rôznych faktorov, vrátane veku, typu, nabíjacej kapacity, stavu a teploty nabíjacej jednotky a akumulátora, maximálnej rýchlosti nabíjania vozidla a nabíjacieho miesta, počiatočného nabitia a podmienok prostredia, ako je vonkajšia teplota v mieste použitia a prúd a napätie dostupné v danej nabíjacej stanici. Časy nabíjania môžu byť dlhšie za chladnejšieho počasia a tiež napríklad v prípade, že teplota akumulátora aktivuje tepelnú ochranu akumulátora. Akumulátor vozidla môžete nabíjať iba maximálnou rýchlosťou nabíjania, ktorú je vozidlo schopné zvládnuť. Čas nabíjania je tiež obmedzený maximálnou rýchlosťou nabíjania používanej nabíjacej stanice.